To temat, w którym podaję zadania aby zdobyć rangę "Dowódca..." lub "Główny". Chętni podejmują się zadań i gdy wykonają misję opisują jej przebieg.Gdy zadanie powiedzie się zdobywają rangę.Jednak nie zawsze dostaje się tytuł po pierwszym zadaniu.Należy wykonać kilka i w nieoczekiwanej chwili ranga pojawi się.Czas wykonywania zadania może trwać do 5 dni.Nie wykonujemy ich w jeden dzień,gdyż to nierealne.Będę uzupełniać listę kolejnymi zadaniami :]
Główny Mag/Szaman : Ostatnio dochodzą do mnie wieści,że ludzie z wrogiej wyspy niedługo do nas przyjadą i mają złe zamiary.Osobie,która podejmie się tego zadania dam pozostałych wojowników.Celem misji jest patrolowanie wyspy,nikt nie może na nią przypłynąć.
Główny Zielarz : W jednym z ogrodów koło źródła San roślinność nie rośnie.Drzewa nie wydają owoców,nie można wytwarzać lekarstw i trucizn.Chciałabym aby sprawdzono przyczynę tej sytuacji.(Zaliczone)
Niedawno doszła do nas wiadomość,że znaleziono pewną roślinę,która uleczyła ranę.Zalecałabym sprawdzenie właściwości tej rośliny,bo być może będzie nowym źródłem lekarstw.Jeśli nim zostanie i potrafi uzdrawiać,wytwórz truciznę.Postaramy się wyprodukowywać je wtedy..(Zaliczone)
Główny Tropiciel/Szpieg : Dużo słyszę o pewnym czarodzieju mieszkającym niedaleko miasta.Uczy jakiejś magii i posiada dużo uczniów.Podobno potrafi też uzdrawiać.Wstąp w jego szeregi i dowiedz się jak najwięcej na jego temat. Nie chciałabym aby mieszkańcy byli w niebezpieczeństwie.Dowiedz się kim jest,co zamierza i czy jest niebezpieczny.
Główny Kapłan/Uzdrowiciel : Parę ludzi choruje na nieznaną chorobę.Dowiedz się co jest przyczyną i znajdź lekarstwo. Pojedź do Świątyni w Środkowym Miejscu i spędź tam tydzień. Tam nauczysz się walczyć,poznasz tajniki magii kapłana,a gdy przyjedziesz wróć do naszej Świątyni i tam zakończysz naukę.Wszystko zależy od ciebie...
Doradca : Parę dni temu zauważyłam,że nieznane mi istoty dość daleko zapuszczają się na nasz teren..Zatrzymać ich i sprawdzić czy zostawić w spokoju i mieć nadzieję,że niedługo zaprzestaną wypraw ? Jeśli zdecydujesz się na zatrzymanie,sama zorganizuj wyprawę i patroluj miasto,aby złapać ich na gorącym uczynku.(Zaliczone)
Treser Feniksów : Wybierz się w okolice rzeki Norna i spróbuj znaleźć specjalną roślinę,która smakuje Feniksom.Możesz zabrać ze sobą swojego Feniksa,pomoże ci to w szukaniu.Jeśli znajdziesz ją otrzymasz specjalne nauki na szkolenie Feniksów.Nauczysz się różnych pożytecznych rzeczy.Podaruję ci również księgę o Feniksach.Mam nadzieję,że odpowie na twoje pytania..(Zaliczone)
Posłaniec : Mam wiadomość,którą chciałabym przekazać do rady Środkowego Miasta. Dam ci zwój,który jej przekażesz.Następnie udaj się do pozostałych miast - Północnego i Zachodniego i poinformuj ich o wysłanej wiadomości do rady.Przedstaw im jej treść,wróć do miasta i opisz przebieg misji.Mam nadzieję,że się spiszesz.
Treser Jednorożców : Udaj się do Lasu Dusz i odnajdź zaginionego Jednorożca.
Hodowca : Odnajdź Panterę Bojową i oswój ją.Następnie przyprowadź i zacznij badania.
Druid/Opiekun Lasu : Zadanie polega na odnalezieniu zagubionego Jednorożca w Lesie Isendell.Większość ludzi go nie widziało więc musiał zagłębić się w najdalsze zakamarki puszczy.Dodatkowo trzeba odnaleźć Wiśnie Secylli.
Alchemik : Stworzyć kamień filozoficzny za pomocą transmutacji ołowiu w złoto.
Dowódca Wojowników : Poczyń przygotowania do bitwy pod Górą Andor,zdaj raport.(Zaliczone)
Dziękujemy za wykonanie zadań oraz rozwiązanie naszych problemów. :D
|